تارا خبر
  • صفحه نخست
  • خوزستان
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • فرهنگ و هنر
  • بین الملل
۲۷ خرداد ۱۴۰۵
توسط محسن موسوی زاده نماینده مجلس انجام شد؛

پیگیری مطالبات پرستاران در سطح ملی

دیدار نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون دیدار با دکتر محمد مهدی ناصحی مدیر عامل بیمه سلامت ایران پیرامون پیگیری مطالبات دانشگاه های علوم پزشکی استان از بیمه سلامت کشور،پیگیری مطالبات پرستاران و توسعه زیرساخت های درمانی برگزار شد.
مهر 22, 1404 2 دقیقه خواندن
چاپ خبر

به گزارش پایگاه خبری تارا خبر، نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون دیدار سید محسن موسوی زاده با دکتر محمد مهدی ناصحی مدیر عامل بیمه سلامت ایران پیرامون پیگیری مطالبات دانشگاه های علوم پزشکی استان از بیمه سلامت کشور،پیگیری مطالبات پرستاران و توسعه زیرساخت های درمانی برگزار شد.

موسوی زاده در این دیدار ضمن اشاره به زیرساخت های درمانی در حوزه انتخابیه اظهار کرد: زیرساخت ها و مراکز درمانی دولتی موجود در حوزه ما به شدت فرسوده شده و درحال حاضر حجم زیادی از مراجعات درمانی در بخش خصوصی انجام می شود.

نماینده مردم اهواز،باوی، حمیدیه و کارون تاکید کرد: با توجه به حجم مراجعات درمانی از کل استان و حتی استان های مجاور به حوزه انتخابیه مرکز خوزستان، ضرورت دارد در این زمینه عزم جدی صورت بگیرد.

وی افزود: علیرغم شرایط نامساعد زیرساخت درمانی کادر درمان ما با تنش حقوق و مزایا مواجه شده که در این زمینه انتظار داریم هرچه سریعتر مطالبات و کارانه پرستاران پرداخت شود.

بر اساس مصوبات این نشست، مقرر شد بخشی از منابع مالی مورد نیاز برای پرداخت مطالبات معوق پرسنلی در کوتاهترین زمان ممکن از سوی سازمان بیمه سلامت تأمین و به حساب دانشگاه واریز شود تا زمینه پرداخت کارانه،ها اضافه کار و سایر حقوق معوق پرستاران فراهم گردد.

این جلسه در پی دو نشست پیشین در استانداری خوزستان برگزار شد که طی آن مشکلات معیشتی و شغلی پرستاران، کمبود شدید نیروی انسانی و تأخیر در پرداخت مطالبات مورد بررسی قرار گرفت در همان جلسات، مقرر شد گزارش مستندی از وضعیت پرستاران استان جهت پیگیری در سطح ملی تهیه شود.

اکنون با برگزاری جلسه امروز در تهران و حضور نمایندگان استان و مدیران سازمان بیمه سلامت کشور، روند پیگیری ها وارد مرحله اجرایی و ملی شده است.

در پایان تأکید شد که روند پیگیریها تا زمان پرداخت کامل معوقات ادامه خواهد داشت و هماهنگیهای استانی و ملی برای اصلاح ساختار پرداختها و بهبود وضعیت پرستاران در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است در پایان این دیدار مدیر بیمه سلامت کشور از پرداخت مطالبات پرستاران از هفته آینده خبرداد.

هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

  • مهار یک آتش‌سوزی گسترده در بندر امام خمینی(ره)
  • حفاظت هوشمندانه راهکار صیانت از میراث تمدنی خوزستان است
  • ژنو؛ شهری که جنگ‌ها را پای میز پایان می‌دهد / همه چیز درباره شهر میزبان امضای تفاهم‌نامه تاریخی ایران و آمریکا
  • اهدای مغز این بازیگر به پژوهشگران
  • مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب: ظرفیت فرآورشی بزرگ‌ترین شركت تولیدكننده نفت ایران امسال افزایش می‌یابد
  • از فرمانداران موفق در کاهش آمار بازماندگان از تحصیل قدردانی می‌شود / دولت چهاردهم آموزش و پرورش را اولویت جدی خود قرار داده است
  • موزه جهاد عشایر عرب خوزستان تکمیل می‌شود / تصویب ۵ میلیارد تومان اعتبار در وزارت نفت
  • برنامه‌ریزی برای حضور حداکثری مردم خوزستان و عراق در مراسم تشییع رهبر شهید
  • رفع محاصره دریایی ایران عملیاتی شد
  • جزییات مذاکرات روز جمعه در ژنو از زبان عراقچی
  • قطعی و قحطی اینترنت به روایت مش قاسم
  • نوبرانه‌های نجومی؛ وقتی گیلاس از سفره‌ها محو می‌شود
  • حنظله: طی ساعات آینده اهداف تازه‌ای در سرزمین‌های اشغالی زیر آتش خواهند رفت
  • درگیری تلخ و شدید در افتتاحیه جام جهانی
  • این خانه قشنگ است ولی خانه من نیست
  • صفحه نخست
  • خوزستان
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • فرهنگ و هنر
  • بین الملل