تارا خبر
  • صفحه نخست
  • خوزستان
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • فرهنگ و هنر
  • بین الملل
۲۷ خرداد ۱۴۰۵
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران:

پیوستگی تعامل با سازمان حفاظت محیط زیست اجرای الزامات زیست محیطی را شتاب می بخشد

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: پیوستگی تعامل این شرکت با سازمان حفاظت محیط زیست روند تحقق و اجرای جامع الزامات زیست محیطی را شتاب می بخشد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران ، مهران مکوندی با گرامیداشت هفته محیط زیست ( ۱۵ تا ۲۱ خرداد ) و با این توضیح که […]

خرداد 17, 1404 2 دقیقه خواندن
چاپ خبر

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: پیوستگی تعامل این شرکت با سازمان حفاظت محیط زیست روند تحقق و اجرای جامع الزامات زیست محیطی را شتاب می بخشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران ، مهران مکوندی با گرامیداشت هفته محیط زیست ( ۱۵ تا ۲۱ خرداد ) و با این توضیح که این هفته با هدف افزایش سطح آگاهی عمومی در ارتباط با مسائل زیست محیطی برگزار می شود ، افزود : شرکت ملی حفاری در بیش از چهار دهه گذشته همواره با سازمان حفاظت محیط زیست هم افزایی و همگرایی ارزشمند و تاثیر گذار در زمینه حفاظت از اکوسیستم آب ، خاک و هوا داشته است.

وی گفت: موضوع حفظ محیط زیست و راهکارهای پیشگیری از آسیب رسیدن به آن در سطوح مختلف مدیریت و کارکنان این شرکت نهادینه شده و در نشست ها و جلسات مستمر با مدیریت و کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان و کلانشهر اهواز و دیگر استان هایی که دستگاه های حفاری استقرار دارد، براساس شرایط اقلیمی هر منطقه نسبت به انجام دقیق دستورالعمل ها و تکالیف تعریف شده در این راستا مبادرت می گردد.

مکوندی اظهار کرد: پایش آلاینده های هوا ، تصفیه پساب و تجهیز دستگاه های حفاری در موقعیت حفر چاه های نفت، گاز و اکتشافی به سامانه های مدیریت پسماند، ایجاد و توسعه فضای سبز با کاشت درختان مثمر و غیر مثمر و کمربند سبز سازگار با شرایط اقلیمی در محیط پیرامونی مجتمع های اداری، شهرک های مسکونی ، کارگاه های خدمات فنی و ویژه ، پشتیبانی ، ترابری و دکل های حفاری در ردیف اولویت های سازمان در جهت حفاظت از محیط زیست است که طبق برنامه ریزی های مدون پیگیری و اجرا می شود‌.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران افزود: در بحث ایجاد فضای سبز هم اکنون سطح فضای سبز ایجاد شده در این شرکت ۷۱ هکتار است که پنج درصد بیشتر از شاخص استاندارد تعریف شده برای مجموعه های صنعتی می باشد و در خصوص کنترل پسماند نیز در زمان حاضر ۱۴ مجموعه کنترل پسماند در دکل های حفاری و دو مجموعه جمع آوری مشتقات نفتی در چاه هایی که دکل حضور ندارد با استفاده از تانکرهای مجهز به پمپ خلاء در حال فعالیت است و خرید دو مجموعه کنترل پسماند و کاربست چهار مجموعه در قالب استیجاری در مراحل اقدام قرار دارد.

وی گفت: با توجه به اهمیت این مناسبت همه ساله از سوی واحدهای زیر مجموعه مدیریت ایمنی ، بهداشت، محیط زیست ، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت اقدام های بایسته فرهنگی نظیر تهیه فایل های آموزشی به صورت پاورپوینت ، پوستر و … صورت می پذیرد و در دسترس همکاران و خانواده های آنان قرار می گیرد.

هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

  • مهار یک آتش‌سوزی گسترده در بندر امام خمینی(ره)
  • حفاظت هوشمندانه راهکار صیانت از میراث تمدنی خوزستان است
  • ژنو؛ شهری که جنگ‌ها را پای میز پایان می‌دهد / همه چیز درباره شهر میزبان امضای تفاهم‌نامه تاریخی ایران و آمریکا
  • اهدای مغز این بازیگر به پژوهشگران
  • مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب: ظرفیت فرآورشی بزرگ‌ترین شركت تولیدكننده نفت ایران امسال افزایش می‌یابد
  • از فرمانداران موفق در کاهش آمار بازماندگان از تحصیل قدردانی می‌شود / دولت چهاردهم آموزش و پرورش را اولویت جدی خود قرار داده است
  • موزه جهاد عشایر عرب خوزستان تکمیل می‌شود / تصویب ۵ میلیارد تومان اعتبار در وزارت نفت
  • برنامه‌ریزی برای حضور حداکثری مردم خوزستان و عراق در مراسم تشییع رهبر شهید
  • رفع محاصره دریایی ایران عملیاتی شد
  • جزییات مذاکرات روز جمعه در ژنو از زبان عراقچی
  • قطعی و قحطی اینترنت به روایت مش قاسم
  • نوبرانه‌های نجومی؛ وقتی گیلاس از سفره‌ها محو می‌شود
  • حنظله: طی ساعات آینده اهداف تازه‌ای در سرزمین‌های اشغالی زیر آتش خواهند رفت
  • درگیری تلخ و شدید در افتتاحیه جام جهانی
  • این خانه قشنگ است ولی خانه من نیست
  • صفحه نخست
  • خوزستان
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • فرهنگ و هنر
  • بین الملل