سه شطرنجباز دزفول به اردوی تیم ملی دعوت شدند
ایرنا -رئیس هیات شطرنج دزفول گفت: سه شطرنجباز دزفول به اردوی ردههای سنی تیم ملی شطرنج جمهوری اسلامی ایران دعوت شدند.
محمد صبویی روز سهشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ایلیا طالبیانزاده در رده سنی ۱۴ سال، محمد جیشی در رده سنی ۱۲ سال و سید طاها آذرشین در رده سنی ۱۰ سال از دزفول به اردوی تیم ملی کشورمان دعوت شدند.
وی افزود: این شطرنج بازان در رقابتهای شطرنج قهرمانی ردههای سنی کشور که در قزوین برگزار شد موفق به کسب این مهم شده و از طرف کادر فنی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
رئیس هیات شطرنج شهرستان دزفول، این موفقیت ارزشمند را مرهون تلاش، پشتکار و همراهی خانوادههای این شطرنجبازان دانست و اظهارکرد: راه برای قهرمانی و قهرمانپروری در شهرستان دزفول با توجه به تلاشهای مستمر سالهای اخیر، امکانات بوجود آمده و همراهی کارشناسان و ریاست اداره ورزش و جوانان بیشتر از گذشته هموار شده است و خانوادهها میتوانند از این فرصت طلایی بهره مند شوند.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید