تارا خبر
  • صفحه نخست
  • خوزستان
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • فرهنگ و هنر
  • بین الملل
۴ تیر ۱۴۰۵

وزارت بهداشت خطاب به مجروحان حوادث اخیر: نترسید، بدون اعلام نام واقعی خود به مراکز درمانی مراجعه کنید / خطر عفونت زخم‌ها تهدیدتان می‌کند

معاون پرستاری وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه مجروحان نترسند و برای درمان به درمانگاه‌ها و مراکز درمانی مراجعه کنند، گفت: اگر به مرکز درمانی مراجعه کنید و نام‌تان را به صورت دیگری اعلام کنید، کسی شما را تفتیش نمی‌کند و تنها در صورتی که از بیمه بخواهید استفاده کنید، احراز هویت نیاز است. به […]

بهمن 10, 1404 2 دقیقه خواندن
چاپ خبر

معاون پرستاری وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه مجروحان نترسند و برای درمان به درمانگاه‌ها و مراکز درمانی مراجعه کنند، گفت: اگر به مرکز درمانی مراجعه کنید و نام‌تان را به صورت دیگری اعلام کنید، کسی شما را تفتیش نمی‌کند و تنها در صورتی که از بیمه بخواهید استفاده کنید، احراز هویت نیاز است.

به گزارش خبرآنلاین، معاون پرستاری وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه مجروحان نترسند و برای درمان به درمانگاه‌ها و مراکز درمانی مراجعه کنند، گفت: اگر به مرکز درمانی مراجعه کنید و نام‌تان را به صورت دیگری اعلام کنید، کسی شما را تفتیش نمی‌کند و تنها در صورتی که از بیمه بخواهید استفاده کنید، احراز هویت نیاز است.

«عباس عبادی» معاون پرستاری وزارت بهداشت در خصوص مجروحان حوادث اخیر که درمان خود را به دلیل نگرانی‌های امنیتی به تأخیر انداخته‌اند و به مراکز درمانی مراجعه نمی‌کنند، به ایلنا گفت: وزارت بهداشت به عنوان دستگاهی که در حال ارائه خدمات درمانی است، هیچ‌گونه تبعیضی از نظر نژاد، ایدئولوژی و ملیت قائل نیست. مهم نیست که افراد اتباع هستند یا ایرانی، یا اینکه معترض‌اند؛ ما فارغ از این مسائل خدمات خود را به مردم ارائه می‌دهیم.

وی با تاکید بر اینکه مجروحان نترسند و برای درمان به درمانگاه‌ها مراجعه کنند، گفت: در صورتی که درمان به تأخیر بیفتد، ممکن است زخم‌های آن‌ها عفونی شود و مشکلی که می‌تواند با یک درمان ساده حل شود، منجر به جراحی‌های پیچیده و عوارض ناخواسته شود.

عبادی در ادامه خطاب به مجروحان در خانه اظهار کرد: اگر به مرکز درمانی مراجعه کنید و نام‌تان را به صورت دیگری اعلام کنید، کسی شما را تفتیش نمی‌کند و تنها در صورتی که از بیمه بخواهید استفاده کنید، احراز هویت نیاز است.

به گفته وی بیمارستان‌ها در تمام نقاط جهان، محیطی امن برای ارائه خدمات به همه انسان‌ها، بدون توجه به رنگ، نژاد، عقیده و ایدئولوژی فراهم می‌کنند. در این دولت و دولت‌های قبلی، ما به عنوان پزشکان، پرستاران و درمانگران، تنها وظیفه اخلاقی خود را انجام می‌دهیم؛ حتی اگر سرباز دشمن هم به ما مراجعه کند، وظیفه ما این است که به او خدمت کنیم. اگر فردی مسئله امنیتی یا قضایی دارد، این موضوع به وزارت بهداشت ارتباطی ندارد و به دستگاه‌های دیگر مربوط می‌شود. ما فقط باید به وظیفه انسانی و حرفه‌ای خود عمل کنیم.

هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

  • نقدی بر صحبت‌های اخیر وزیر کشاورزی؛ آقای وزیر، «افزایش مزد» عامل گرانی نیست/ نان از دست رفته را به سفره‌های مردم برگردانید!
  • مدیران در تصمیم‌گیری‌های کلان جهت‌گیری هوشمندانه داشته باشند/افزایش بهره‌وری در نیشکر با کمک دانش‌بنیان‌ها
  • آماده‌سازی مجتمع‌های بین‌راهی خوزستان برای میزبانی از زائران اربعین
  • سه شطرنج‌باز دزفول به اردوی تیم ملی دعوت شدند
  • چگونه تفاوتهای فرهنگی را در ازدواج دوقومیتی مدیریت کنیم؟
  • برای حفاظت از دارایی‌ مشتریان، خدمات کارت بانک‌ها از دسترس خارج شد درپی
  • ۲ میلیون قطعه ماهی با حضور استاندار خوزستان در هورالعظیم رهاسازی شد / دکتر موالی‌زاده: ماهی‌های سازگار با اقلیم، احیا و رونق تکثیر و صید ماهی را تضمین می‌کنند
  • سالمندان مجرد؛ پدیده‌ای اجتماعی در یک قدمی ایران
  • چرا کافئین در چای و قهوه اثر متفاوتی دارد؟
  • راز رگ‌های آبی؛ چرا خونی که قرمز است، زیر پوست آبی دیده می‌شود؟
  • شهباز شریف: هیچ بحثی درباره برنامه‌های موشکی ایران با آمریکا و یا در تفاهم‌نامه وجود ندارد
  • تشریح جزئیات اقتصادی تفاهم‌نامه ایران و آمریکا از زبان رئیس‌کل بانک مرکزی
  • ونس: پیشرفت بزرگی در رابطه با ایران انجام شده است
  • ورود هیات‌های مذاکره کننده به سالن اجلاس چهارجانبه در سوئیس
  • نشست داخلی هیات مذاکره کننده ایرانی در سوییس/ برگزاری سه دیدار دوجانبه با طرف های میانجی
  • صفحه نخست
  • خوزستان
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • فرهنگ و هنر
  • بین الملل