تارا خبر
  • صفحه نخست
  • خوزستان
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • فرهنگ و هنر
  • بین الملل
۴ تیر ۱۴۰۵
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان؛

روند قانونی و شفاف جذب نیروهای بومی در شرکت‌های نفتی هویزه آغاز و در حال انجام است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان، در نشست صمیمانه با فرماندار هویزه و نمایندگان کارجویان اعلام کرد: با حمایت کامل استاندار خوزستان، مسیر جذب جوانان بومی در شرکت‌های نفتی این منطقه وارد مرحله‌ای قانونمند، شفاف و امیدبخش شده و با جدیت تا دستیابی به نتیجه نهایی دنبال خواهد شد.
آذر 10, 1404 2 دقیقه خواندن
چاپ خبر

در پی سفر اخیر استاندار خوزستان به هویزه و تأکید ویژه ایشان بر ضرورت رفع موانع اشتغال نیروهای بومی، نشست مشترکی با حضور “جواد کاظم نسب الباجی” معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان، پورعاطف فرماندار هویزه و نمایندگان کارجویان این شهرستان برگزار شد.

این نشست در فضایی آرام، صمیمانه و همراه با گفت‌وگویی مستقیم و سازنده شکل گرفت. در ابتدای جلسه، فرماندار هویزه با تشریح روند پیگیری‌های انجام‌شده در ماه‌های اخیر گفت:روندی که امروز آغاز شده، می‌تواند در آینده‌ای نزدیک گره چندین‌ساله اشتغال نیروهای بومی منطقه در شرکت‌های نفتی را باز کند؛ مسیری که با همدلی و همراهی نمایندگان کارجویان به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

وی با تأکید بر همراهی کامل دستگاه‌های محلی افزود: دغدغه شما، دغدغه ماست. این مسیر برای امروز شما و فردای فرزندان‌تان پایه‌گذاری شده و نیازمند صبر و همراهی مستمر است تا بتوانیم حقوق جوانان این منطقه را به شکل قانونی احقاق کنیم.

در ادامه، “جواد کاظم‌نسب الباجی” معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان با اشاره به نگاه ویژه استاندار به ظرفیت نیروی انسانی جوان هویزه اظهار داشت:
با پشتیبانی استاندار و تلاش مجموعه استانداری، مسیر جذب نیرو در شرکت‌های نفتی از حالت مبهم خارج و به روندی قانونمند، عادلانه و مبتنی بر حق بومی‌گزینی تبدیل شده است. این روند آغاز شده و با جدیت تا تحقق کامل اهداف دنبال خواهد شد.

وی با تأکید بر رویکرد توسعه‌محور استان افزود:هیچ اولویتی برای ما مهم‌تر از ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار و تقویت آینده شغلی جوانان این منطقه نیست و تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف به همراهی در این مسیر هستند.

در پایان نشست، نمایندگان کارجویان ضمن قدردانی از حمایت‌های استاندار و پیگیری‌های معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار،همچنین فرماندار هویزه بر همکاری کامل خود با روند قانونی و شفاف جذب نیرو تأکید کردند.

این نشست نقطه‌ای امیدآفرین در مسیر حل چالش‌های چندین‌ساله اشتغال جوانان هویزه ارزیابی می‌شود؛ نقطه‌ای که با گفت‌وگو، اعتماد و عزم جدی دستگاه‌های استان شکل گرفت و می‌تواند به گام‌های عملی و اثربخش در آینده نزدیک منجر شود.

هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

  • نقدی بر صحبت‌های اخیر وزیر کشاورزی؛ آقای وزیر، «افزایش مزد» عامل گرانی نیست/ نان از دست رفته را به سفره‌های مردم برگردانید!
  • مدیران در تصمیم‌گیری‌های کلان جهت‌گیری هوشمندانه داشته باشند/افزایش بهره‌وری در نیشکر با کمک دانش‌بنیان‌ها
  • آماده‌سازی مجتمع‌های بین‌راهی خوزستان برای میزبانی از زائران اربعین
  • سه شطرنج‌باز دزفول به اردوی تیم ملی دعوت شدند
  • چگونه تفاوتهای فرهنگی را در ازدواج دوقومیتی مدیریت کنیم؟
  • برای حفاظت از دارایی‌ مشتریان، خدمات کارت بانک‌ها از دسترس خارج شد درپی
  • ۲ میلیون قطعه ماهی با حضور استاندار خوزستان در هورالعظیم رهاسازی شد / دکتر موالی‌زاده: ماهی‌های سازگار با اقلیم، احیا و رونق تکثیر و صید ماهی را تضمین می‌کنند
  • سالمندان مجرد؛ پدیده‌ای اجتماعی در یک قدمی ایران
  • چرا کافئین در چای و قهوه اثر متفاوتی دارد؟
  • راز رگ‌های آبی؛ چرا خونی که قرمز است، زیر پوست آبی دیده می‌شود؟
  • شهباز شریف: هیچ بحثی درباره برنامه‌های موشکی ایران با آمریکا و یا در تفاهم‌نامه وجود ندارد
  • تشریح جزئیات اقتصادی تفاهم‌نامه ایران و آمریکا از زبان رئیس‌کل بانک مرکزی
  • ونس: پیشرفت بزرگی در رابطه با ایران انجام شده است
  • ورود هیات‌های مذاکره کننده به سالن اجلاس چهارجانبه در سوئیس
  • نشست داخلی هیات مذاکره کننده ایرانی در سوییس/ برگزاری سه دیدار دوجانبه با طرف های میانجی
  • صفحه نخست
  • خوزستان
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • فرهنگ و هنر
  • بین الملل