تارا خبر
  • صفحه نخست
  • خوزستان
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • فرهنگ و هنر
  • بین الملل
۱۹ خرداد ۱۴۰۵

جام امید رسانه در خوزستان ماند

خوزستان در دومین دوره جام رسانه امید در چند بخش به مقام اول رسید.
آبان 28, 1404 یک دقیقه خواندن
چاپ خبر

خوزستان در دومین دوره جام رسانه امید در چند بخش به مقام اول رسید.

به گزارش تاراخبر به نقل از ایسنا خوزستان ،دومین دوره «جام رسانه امید»، بزرگ‌ترین رویداد تولید و انتشار محتوای رسانه‌ای کشور، با هدف تولید محتوای امیدبخش ۲۷ و ۲۸ آبان در تهران برگزار شد.

پنج موضوع اصلی پیشرفت ایران قوی، جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی، جهاد خدمت و جهاد علمی محورهای برگزاری بزرگترین لیگ رسانه‌ای ایران بود.

در پایان این رویداد ۴۸ ساعته که با حضور ۳۱ استان برگزار شد، خورستان در بخش تیمی تولید محتوا همچون دوره قبلی این جام، مقام اول را کسب کرد.

تیم خوزستان در بخش بین‌الملل و عکس نیز رتبه اول را به خود اختصاص داد.

خوزستان همچنین در بخش انتشارات بسیج سازندگی مقام اول را به دست آورد.

هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

  • ۱۵ نفر در حملات دشمن صهیونی مجروح شدند
  • حملات نیروهای مسلح علیه اسرائیل متوقف شد/ هشدار درباره تجاوز مجدد
  • تمام پروازهای کشور تا اطلاع ثانوی لغو شد
  • رهگیری و انهدام پهپاد متخاصم در غرب تهران
  • جمع آوری بیش از ۹۴ درصد گازهای مشعل
  • هشدار دادستانی درباره انتشار تصاویر محل اصابت پرتابه‌های دشمن/ برخورد قانونی با متخلفان
  • نفت برنت با افزایش تنش‌های خاورمیانه از مرز ۹۸ دلار عبور کرد
  • آغاز عملیات نصر علیه پایگاه های تلنوف و نواتیم
  • قلب انرژی رژیم صهیونیستی در آتش سوخت
  • تهاجم هوایی دشمن صهیونیستی به شرکت پتروشیمی کارون ماهشهر
  • دست کم دو انفجار شدید در تهران؛ آتش‌نشانی: نقاط شهری هدف قرار نگرفته
  • ارتش اسرائیل از حمله به اهدافی در خاک ایران خبر داد
  • گفت وگوی ترامپ و نتانیاهو
  • ترامپ: به ایران می‌گویم موشک‌هایتان را شلیک کردید و اکنون توافق کنید
  • فوری/ پیام جدید فرمانده هوافضای سپاه پاسداران به ملت ایران
  • صفحه نخست
  • خوزستان
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • فرهنگ و هنر
  • بین الملل