تارا خبر
  • صفحه نخست
  • خوزستان
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • فرهنگ و هنر
  • بین الملل
۳ تیر ۱۴۰۵

فوتبالیست‌های نیشکر با پرچم ایران راهی رقابت‌های جهانی دبی شدند

تیم فوتبال کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر خوزستان، به‌عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی ورزش کارگری، یکشنبه ۲۰ مهرماه، در مراسمی رسمی و صمیمی در اهواز بدرقه شد.
مهر 21, 1404 2 دقیقه خواندن
چاپ خبر

تیم فوتبال کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر خوزستان، به‌عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی ورزش کارگری، یکشنبه ۲۰ مهرماه، در مراسمی رسمی و صمیمی در اهواز بدرقه شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این تیم پس از کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های کشوری، مجوز حضور در بازی‌های جهانی را به دست آورد و اکنون با پرچم ایران، عازم شهر دبی شده است تا در کنار تیم‌هایی از ۳۰ کشور جهان به میدان برود.

در مراسم بدرقه که با حضور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیرعامل سدادفام نیشکر، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد، از تلاش‌های اعضای تیم و حمایت‌های مجموعه توسعه نیشکر قدردانی شد.

مسئولین در مراسم بدرقه چه گفتند؟

مسئولان حاضر در مراسم، اعزام تیم نیشکر امیرکبیر را نمادی از هم‌افزایی میان صنعت، کار و ورزش دانستند؛ پیوندی که نشان می‌دهد فرهنگ‌سازمانی توسعه نیشکر، از پشت خطوط تولید تا زمین‌های ورزشی امتداد یافته است.

حمید بنی‌تمیم، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، این موفقیت را افتخاری برای استان دانست و گفت: نگاه مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر به ورزش کارگری، فراتر از حمایت مالی است؛ این نگاه، سرمایه‌گذاری برای نشاط اجتماعی و ارتقای روحیه در محیط کار است.

همچنین، مهندس علی مدحجاوی مدیرعامل شرکت سدادفام نیشکر حضور یک تیم نیشکری در مسابقات جهانی را نقطه عطفی در ورزش کارگری استان و توسعه نیشکر دانست و از پیگیری‌های دکتر ناصری و همچنین مدیرعامل نیشکر امیرکبیر و سایر دست‌اندرکاران قدردانی کرد.

مجتبی ظفری‌پور، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با تأکید بر نقش الگویی این اقدام، افزود: شرکت توسعه نیشکر برخلاف بسیاری از صنایع که تنها حامی مالی مسابقات‌اند، خود به‌صورت مستقیم تیمش را به میدان جهانی می‌فرستد. این یعنی مسئولیت اجتماعی نه در شعار، بلکه در عمل.

تیم فوتبال نیشکر امیرکبیر که در سال ۱۳۹۶ به دلیل امتناع از رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی از رقابت‌های بین‌المللی محروم شده بود، اکنون با روحیه‌ای تازه و انگیزه‌ای ملی به عرصه جهانی بازمی‌گردد.

این تیم ۱۲ نفره به سرمربیگری محمدامین طرفیان از ۲۲ تا ۲۶ مهرماه در شهر دبی در کنار بیش از هزار ورزشکار از ۳۰ کشور جهان رقابت خواهد کرد. در پایان مراسم، بازیکنان پیراهن این تیم را به دکتر ناصری اهدا کردند؛ نمادی کوچک از قدردانی بزرگ برای حمایت‌های مؤثر مدیرعامل توسعه نیشکر.

هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

  • نقدی بر صحبت‌های اخیر وزیر کشاورزی؛ آقای وزیر، «افزایش مزد» عامل گرانی نیست/ نان از دست رفته را به سفره‌های مردم برگردانید!
  • مدیران در تصمیم‌گیری‌های کلان جهت‌گیری هوشمندانه داشته باشند/افزایش بهره‌وری در نیشکر با کمک دانش‌بنیان‌ها
  • آماده‌سازی مجتمع‌های بین‌راهی خوزستان برای میزبانی از زائران اربعین
  • سه شطرنج‌باز دزفول به اردوی تیم ملی دعوت شدند
  • چگونه تفاوتهای فرهنگی را در ازدواج دوقومیتی مدیریت کنیم؟
  • برای حفاظت از دارایی‌ مشتریان، خدمات کارت بانک‌ها از دسترس خارج شد درپی
  • ۲ میلیون قطعه ماهی با حضور استاندار خوزستان در هورالعظیم رهاسازی شد / دکتر موالی‌زاده: ماهی‌های سازگار با اقلیم، احیا و رونق تکثیر و صید ماهی را تضمین می‌کنند
  • سالمندان مجرد؛ پدیده‌ای اجتماعی در یک قدمی ایران
  • چرا کافئین در چای و قهوه اثر متفاوتی دارد؟
  • راز رگ‌های آبی؛ چرا خونی که قرمز است، زیر پوست آبی دیده می‌شود؟
  • شهباز شریف: هیچ بحثی درباره برنامه‌های موشکی ایران با آمریکا و یا در تفاهم‌نامه وجود ندارد
  • تشریح جزئیات اقتصادی تفاهم‌نامه ایران و آمریکا از زبان رئیس‌کل بانک مرکزی
  • ونس: پیشرفت بزرگی در رابطه با ایران انجام شده است
  • ورود هیات‌های مذاکره کننده به سالن اجلاس چهارجانبه در سوئیس
  • نشست داخلی هیات مذاکره کننده ایرانی در سوییس/ برگزاری سه دیدار دوجانبه با طرف های میانجی
  • صفحه نخست
  • خوزستان
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • فرهنگ و هنر
  • بین الملل