تارا خبر
  • صفحه نخست
  • خوزستان
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • فرهنگ و هنر
  • بین الملل
۲۷ خرداد ۱۴۰۵

بازدید میدانی معاون دادستان خوزستان از منطقه مهدیس اهواز

معاون دادستان مرکز استان خوزستان، به همراه شهرداری منطقه ۸ اهواز با حضور در منطقه مهدیس به‌صورت میدانی از نزدیک در جریان مشکلات و موانع توسعه این منطقه قرار گرفت و بر ضرورت همکاری‌ها برای رفع مشکلات آن تأکید کرد. به گزارش روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان محمد امیری در راستای […]

مهر 13, 1404 2 دقیقه خواندن
چاپ خبر

معاون دادستان مرکز استان خوزستان، به همراه شهرداری منطقه ۸ اهواز با حضور در منطقه مهدیس به‌صورت میدانی از نزدیک در جریان مشکلات و موانع توسعه این منطقه قرار گرفت و بر ضرورت همکاری‌ها برای رفع مشکلات آن تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان محمد امیری در راستای تحقق حقوق عامه و پیگیری مطالبات مردم، به همراه شهرداری منطقه ۸ اهواز از منطقه مهدیس بازدید کرد.

وی در این بازدید به بررسی مشکلات زیرساختی و موانع توسعه این منطقه پرداخت و با تأکید بر اهمیت موقعیت جغرافیایی آن، خواستار اقدامات سریع و مؤثر برای رفع این مشکلات شد.

معاون دادستان مرکز استان خوزستان در حاشیه این بازدید اظهار داشت: موقعیت منطقه مهدیس، که در مجاورت شرکت فولاد خوزستان قرار دارد، نیازمند توجه ویژه می باشد و لازم است این شرکت در حل مشکلات منطقه به‌طور جدی همکاری کند. یکی از مشکلات اساسی، بن‌بست راه مواصلاتی شرق به غرب اهواز است. اتصال این راه نه‌تنها مشکلات تردد را کاهش می‌دهد، بلکه باعث تسهیل در توسعه این منطقه می شود.

امیری با اشاره به نیاز توسعه فضای سبز و زیبا‌سازی منطقه مهدیس افزود: ایجاد فضای سبز و بهبود جلوه‌های شهری در این منطقه باید در اولویت شهرداری باشد. همچنین معضل نخاله‌های ساختمانی که چهره منطقه را مخدوش کرده است، با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی از طریق برخوردهای قانونی باید مرتفع گردد.

سرپرست مجتمع دادسرای باهنر اهواز همچنین به معضل سگ‌های ولگرد در منطقه اشاره کرد و گفت: وجود سگ‌های ولگرد مشکلات و نگرانی‌هایی را برای شهروندان ایجاد کرده است. شهرداری منطقه ۸ اهواز باید اقدامات لازم را در زمینه جمع‌آوری این سگ‌ها انجام دهد تا امنیت، آرامش و سلامت مردم تأمین شود.

معاون دادستان مرکز خوزستان با اشاره به اقداماتی که در آینده نزدیک انجام خواهد شد، اعلام کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته، شهرداری منطقه ۸ اهواز قول مساعد داده است که به‌زودی پروژه آسفالت خیابان‌های منطقه منازل نورد مهدیس به مساحت ۲۷ هزار متر مربع آغاز کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات منطقه مهدیس، نیازمند همکاری همه‌جانبه شهرداری، نهادهای مسئول و شرکت‌های صنعتی مستقر در این ناحیه هستیم تا بتوانیم زندگی و رفاه بیشتری برای مردم این منطقه فراهم کنیم.

هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

  • مهار یک آتش‌سوزی گسترده در بندر امام خمینی(ره)
  • حفاظت هوشمندانه راهکار صیانت از میراث تمدنی خوزستان است
  • ژنو؛ شهری که جنگ‌ها را پای میز پایان می‌دهد / همه چیز درباره شهر میزبان امضای تفاهم‌نامه تاریخی ایران و آمریکا
  • اهدای مغز این بازیگر به پژوهشگران
  • مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب: ظرفیت فرآورشی بزرگ‌ترین شركت تولیدكننده نفت ایران امسال افزایش می‌یابد
  • از فرمانداران موفق در کاهش آمار بازماندگان از تحصیل قدردانی می‌شود / دولت چهاردهم آموزش و پرورش را اولویت جدی خود قرار داده است
  • موزه جهاد عشایر عرب خوزستان تکمیل می‌شود / تصویب ۵ میلیارد تومان اعتبار در وزارت نفت
  • برنامه‌ریزی برای حضور حداکثری مردم خوزستان و عراق در مراسم تشییع رهبر شهید
  • رفع محاصره دریایی ایران عملیاتی شد
  • جزییات مذاکرات روز جمعه در ژنو از زبان عراقچی
  • قطعی و قحطی اینترنت به روایت مش قاسم
  • نوبرانه‌های نجومی؛ وقتی گیلاس از سفره‌ها محو می‌شود
  • حنظله: طی ساعات آینده اهداف تازه‌ای در سرزمین‌های اشغالی زیر آتش خواهند رفت
  • درگیری تلخ و شدید در افتتاحیه جام جهانی
  • این خانه قشنگ است ولی خانه من نیست
  • صفحه نخست
  • خوزستان
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • فرهنگ و هنر
  • بین الملل