تارا خبر
  • صفحه نخست
  • خوزستان
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • فرهنگ و هنر
  • بین الملل
۲۵ خرداد ۱۴۰۵
کارگران شهرداری هویزه:

مستحق دریافت مزایای بدی آب و هوا هستیم

کارگران شهرداری هویزه از کار در فضای باز، آلوده و گرم انتقاد کرده و خواستار دریافت حق بدی آب و هوا شدند.
شهریور 7, 1404 2 دقیقه خواندن
چاپ خبر

 

از  هوای شهر هویزه در کنار افزایش آلودگی ناشی از دود و انواع ریزگردها، به خبرنگار ایلنا گفتند: فصول گرم سال در شهر هویزه همانند سایر شهرهای خوزستان خیلی گرم است و لازم است که شهرداری برای کارگران مجموعه خود که در فضای باز کار می‌کنند مزایای بدی آب وهوا در نظر بگیرد.

به گفته یکی از کارگران، هوای شهر هویزه در برخی روزها به دلیل وجود کارخانجات بزرگ صنعتی، تاسیسات اداری و صنعتی، شرکت پالایش گاز و انواع دکل‌های نفتی در وضعیت بسیار ناسالم قرار دارد. این وضعیت در حالی است که جدا از آلودگی، گرمای طاقت فرسا نیز به ما کارگرانی که در فضای باز به صورت مستمر فعالیت شغلی داریم، ضرر و زیان جسمی می‌زند بنابراین باید به ما مزایای مزدی اضافی تعلق بگیرد.

وی با تاکید بر این که میانگین عمر کارگرانی که در مناطق بد آب و هوا کار می‌کنند کمتر از کارگران سایر مناطق است و به همین خاطر باید نگاه ویژه‌ای به آن‌ها بشود، افزود: کارگرانی که در شهر هویزه در شرایط بد آب و هوایی به فعالیت می‌پردازند زود دچار فرسودگی می‌شوند. یعنی کار کردن در منطقه بد آب و هوا معادل دو سال کار در منطقه خوش آب و هوا است.

طبق اظهارات یکی دیگر از کارگران خدماتی شهرداری هویزه، روزهایی از سال که دولت به دلیل گرمای هوا در جنوب کشور تعطیل می‌کند، کارگران شهرداری هویزه مجبورند کار کنند؛ همکاران خدماتی و فضای سبز در روزهای تعطیل هم کار می‌کنند.

این کارگر اضافه کرد: جدا از محرومیت کارگران شهرداری هویزه از مزایای بدی آب و هوا، هر ماه کارفرما مبالغ قابل توجهی از مزایای اضافه کارگری کارگران کسر می‌کند.

هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

  • حنظله: طی ساعات آینده اهداف تازه‌ای در سرزمین‌های اشغالی زیر آتش خواهند رفت
  • درگیری تلخ و شدید در افتتاحیه جام جهانی
  • این خانه قشنگ است ولی خانه من نیست
  • ۱۰ مصدوم در آتش‌سوزی در مرکز توانبخشی امید شهرستان مسجدسلیمان
  • خانه آیت‌الله طالقانی تا پایان شهریور به موزه تبدیل می‌شود خانه آیت‌الله طالقانی تا پایان شهریور به موزه تبدیل می‌شود
  • بازنشستگان؛ سرمایه‌های خاموشی که پس از سال‌ها خدمت، خود به احترام و حمایت نیاز دارند
  • سنگ‌هایی که هنوز صدا دارند؛ گفت‌وگوی یک نویسنده با نسل زد و آلفا
  • شرکت‌های ایلان ماسک در بانک اهداف نظامی ایران
  • این شهر به دلیل اجساد باقی‌مانده در زیر آوار با هجوم موش‌ها و جوندگان مواجه است
  • حنظله، تأسیسات آب کالیفرنیا را هک کرد
  • تخریب در حیات، تکریم در ممات؛ راز آدم‌های دوچهره
  • اصابت موفق ۷۰ درصد اهداف عملیات بامداد چهارشنبه سپاه
  • حنظله: ناوگان پنجم آمریکا به‌زودی با پیامدهای اقدامات خود مواجه خواهد شد
  • افزایش قیمت نفت به سمت 95 دلار
  • تکذیب انفجار در جزیره کیش و قشم؛ صدای انفجار در میناب و سیریک
  • صفحه نخست
  • خوزستان
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • فرهنگ و هنر
  • بین الملل