تارا خبر
  • صفحه نخست
  • خوزستان
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • فرهنگ و هنر
  • بین الملل
۴ تیر ۱۴۰۵
دکتر مقداد محمودی مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی آن در بازدید از کشت و صنعت حکیم فارابی:

شکر تولیدی صنعت نیشکر بدون وقفه روانه بازار می‌شود

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی آن با تأکید بر تأمین شکر موردنیاز کشور، از روند تولید شکر در کشت و صنعت حکیم فارابی بازدید کرد و اطمینان داد که هیچ‌گونه نگرانی در تأمین نیاز بازار، خانوار و صنایع وجود ندارد.
دی 18, 1404 2 دقیقه خواندن
چاپ خبر

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی آن با تأکید بر تأمین شکر موردنیاز کشور، از روند تولید شکر در کشت و صنعت حکیم فارابی بازدید کرد و اطمینان داد که هیچ‌گونه نگرانی در تأمین نیاز بازار، خانوار و صنایع وجود ندارد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی آن ، دکتر مقداد محمودی، مدیرعامل این شرکت، دوشنبه، اول دی‌ماه، با همراهی معاون صنعت و مدیر منابع انسانی و تشکیلات، با حضور در کشت و صنعت حکیم فارابی، از بخش‌های مختلف این واحد از جمله مزارع نیشکر، کارخانه تولید و تصفیه شکر، خطوط تولید شکرهای طعم‌دار و انبارهای ذخیره شکر بازدید کرد.

دکتر محمودی در جریان این بازدید و در گفت‌وگو با مدیران و کارگران، ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران، با اشاره به روند مناسب تولید، از تأمین شکر موردنیاز بازار خبر داد و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، شکر تولیدی به‌صورت مستمر و بدون وقفه روانه بازار خواهد شد و جای هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

برنامه‌های مدون و هدفمند برای تولید
وی با اشاره به شرایط خاص سال زراعی و تأثیر خشکسالی تابستان امسال افزود: با وجود محدودیت‌های ناشی از بحران آب، برنامه‌های مدون و هدفمندی برای عبور از این شرایط در حال تدوین است و به لطف خداوند متعال با کار جهادی، همدلی و تلاش همه همکاران، این دوره را با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی آن از برنامه‌ریزی و تشکیل چندین کارگروه تخصصی در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، مالی و منابع انسانی خبر داد و گفت: این کارگروه‌ها با هدف آسیب‌شناسی و شناخت چالش‌ها و راهکارهای افزایش راندمان تولید، کاهش ضایعات، مدیریت بهینه منابع و رضایتمندی و افزایش انگیزه شاغلین، مدیریت نقدینگی و منابع مالی فعال شده‌اند و به‌صورت جدی در حال پیگیری راهکارهای عملیاتی هستند.

به گفته وی، در این کارگروه‌ها مسائل و چالش‌های ناشی از خشکسالی و بحران آب به‌صورت دقیق در حال بررسی است تا علاوه بر عبور از شرایط فعلی، دانش فنی حاصل از این تجربه‌ها ثبت و در سال‌های آینده به‌عنوان الگویی کاربردی مورد استفاده قرار گیرد.

در ادامه این بازدید، مهندس امین نصیریان، مدیرعامل کشت و صنعت حکیم فارابی، گزارشی از وضعیت تولید شکر و روند برداشت نیشکر ارائه کرد و با اشاره به ظرفیت‌های موجود، بر استفاده حداکثری از توان فنی، نیروی انسانی و امکانات برای افزایش بهره‌وری و تداوم تولید پایدار تأکید کرد.

هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

  • نقدی بر صحبت‌های اخیر وزیر کشاورزی؛ آقای وزیر، «افزایش مزد» عامل گرانی نیست/ نان از دست رفته را به سفره‌های مردم برگردانید!
  • مدیران در تصمیم‌گیری‌های کلان جهت‌گیری هوشمندانه داشته باشند/افزایش بهره‌وری در نیشکر با کمک دانش‌بنیان‌ها
  • آماده‌سازی مجتمع‌های بین‌راهی خوزستان برای میزبانی از زائران اربعین
  • سه شطرنج‌باز دزفول به اردوی تیم ملی دعوت شدند
  • چگونه تفاوتهای فرهنگی را در ازدواج دوقومیتی مدیریت کنیم؟
  • برای حفاظت از دارایی‌ مشتریان، خدمات کارت بانک‌ها از دسترس خارج شد درپی
  • ۲ میلیون قطعه ماهی با حضور استاندار خوزستان در هورالعظیم رهاسازی شد / دکتر موالی‌زاده: ماهی‌های سازگار با اقلیم، احیا و رونق تکثیر و صید ماهی را تضمین می‌کنند
  • سالمندان مجرد؛ پدیده‌ای اجتماعی در یک قدمی ایران
  • چرا کافئین در چای و قهوه اثر متفاوتی دارد؟
  • راز رگ‌های آبی؛ چرا خونی که قرمز است، زیر پوست آبی دیده می‌شود؟
  • شهباز شریف: هیچ بحثی درباره برنامه‌های موشکی ایران با آمریکا و یا در تفاهم‌نامه وجود ندارد
  • تشریح جزئیات اقتصادی تفاهم‌نامه ایران و آمریکا از زبان رئیس‌کل بانک مرکزی
  • ونس: پیشرفت بزرگی در رابطه با ایران انجام شده است
  • ورود هیات‌های مذاکره کننده به سالن اجلاس چهارجانبه در سوئیس
  • نشست داخلی هیات مذاکره کننده ایرانی در سوییس/ برگزاری سه دیدار دوجانبه با طرف های میانجی
  • صفحه نخست
  • خوزستان
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • فرهنگ و هنر
  • بین الملل