پاسخگویی به بیش از ۷۹ هزار تماس در مركز ارتباط با مشتريان آبفا اهواز
مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب اهواز در سهماهه نخست سال ۱۴۰۴ موفق به پاسخگویی به بیش از ۷۹ هزار تماس تلفنی از سوی شهروندان شده است. به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز، در این بازه زمانی، مجموعاً ۸۲ هزار و ۴۴۲ تماس با مرکز ارتباط برقرار […]
مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب اهواز در سهماهه نخست سال ۱۴۰۴ موفق به پاسخگویی به بیش از ۷۹ هزار تماس تلفنی از سوی شهروندان شده است.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز، در این بازه زمانی، مجموعاً ۸۲ هزار و ۴۴۲ تماس با مرکز ارتباط برقرار شده که از این تعداد، ۷۹ هزار و ۹۷۷ تماس معادل ٩٧ درصد توسط کارشناسان پاسخ داده شده و یک هزار و ۷۶۷ تماس نیز از طریق پشت خط پیگیری و پاسخ داده شدهاند.
این گزارش می افزاید: افزایش کمی و کیفی در فرآیند پاسخگویی تلفنی، بیانگر اهتمام این شرکت در تقویت ارتباط با شهروندان و توسعه خدمات غیرحضوری در راستای افزایش رضایتمندی عمومی است.
در ادامه این گزارش آمده است: مرکز ارتباط با مشتریان بهعنوان پل ارتباطی میان مردم و مجموعه آبفا، نقشی کلیدی در دریافت، پیگیری و انتقال مطالبات مردمی ایفا میکند و تلاش برای ارتقاء مستمر این حوزه، یکی از برنامههای راهبردی شرکت در سال جاری خواهد بود.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید